Saturday 11 January 2014

Ipoh Mariii :)

Assalamualaikum :)

Erm, aku tak tahu la nak post about apa. Err…. Haaa! Hari ni kan… aku attended satu wedding punya kenduri kat ipoh, dekat dewan depan stesen kereta api. Perghh, rasa macam lama jer tak datang Ipoh! #Okayy, poyo lebih :p btw, Sape ada datang kenduri situ, cer angkat tangan sikit. *HAHA, bajet macam aku nampak je kau orang angkat tangan!*

Buat yang hadir tu, terima kasih la kerana turut hadir memeriahkan majlis :’) *bajet tuan rumah pulak  kau!* HAHA. Actually, that’s was my … my apa eh? HAHA. Wedding cucu saudara mak and bapak aku. Erk, paham takk? Ala, it means wedding anak saudara aku la tu! Kan? Haa.. Tapi, kita orang tak berapa rapat sangat dengan family2 tu. Saudara jauh la gitu, jumpa pun jarang2. That’s why la, bila jumpa baru la nak bertaaruf bagai. HAHA, ayat aku poyo der!

#looks awesome, right? ;)


*makanan pun banyak jenis kowt! macam2 lauk aku ambik sampai penuh pinggan aku.*
#jangan rasa pelik kalau nampak aku makan banyakk. aku memang food monster!


*sibuk je kaki along ni!* -.-"


Then, berkenal-kenal la sikit, recognise muka dia orang. Mana tahu kut nanti terserempak mana2 ke, boleh la sembang2 or what kan. HAHA. Then, ada seorang ‘uncle’ ni cakap kat abang aku “sepupu aku ni baru nak masuk alam pekerjaan,  aku ni dah nak pencen sudahh..” Erk?! Haha. Jauh betul beza umur aku and sepupu2 jauh aku ni. Ish ish ish!
Hurm. Tadi time on the way nak masuk dewan, terserempak dengan dua orang seniors  Taayah. Guess who? Erm, tak payah nak teka sangat lah, bukan aku tahu kau orang jawab apa pun kan? NGEE!

 Erm, aku jumpa kak Aa and kak Wani Humaira. (p/s: diaorang ni siblings =) Oho, lama kut tak jumpa dia orang. Mana tak nya, time aku form four, both of them dah officially jadi ex-Taayah der. Kalau tidak nak bertegur sapa dengan dia orang, tapi dia orang dah nak balik, so I cancel my plan. *pfftt. Padahal aku segan nak tegur dia orang. Yela, nanti dia orang tak kenal or lupa aku ke, ha, tak ke  buat malu aku jek?  Kayy, alasan je lebih! HEHE*

Then, before balik tu, apa lagi... Snap photos je la kerjanya! HAHA. #habit tu! tak buat mesti tak sah. Bukan setakat aku je, others pun sama jer. LOL =)



*along.adik*


*kbyeee. dah nak balik ni :) *


Then, after that kita orang pergi singgah sekolah memandu jap. Nak daftar aku. What?? Aku tak mula amek lesen lagi?! HAHA. Tak payah nak hairan sangat lah aku tak dok lesen lagi  kayy -.-‘  tapi, takpe. Inshaallah, esok dah mula ceramah. Tak sabar rasanya nak ada lesen kereta! Ohoho! Dear car licence, wait for me wokayy! HAHA =)

Vroom vroom.
Kbyee.
HAHA :)



THANKS FOR READING MY STORY :) HAVE A NICE TIME !

No comments:

Post a Comment