Saturday 8 June 2013

Fly ? o.O


Assalamualaikum uolls  !

Hurm , tak sangka cuti 2 minggu had come to an end , right ? Erm , so ... Before I'm going back to the hostel , I would like to make a short post . Short ke ? Tengok lha keadaan since I'm not sleepy yet , *poyo lha ayat ko eyra* :p Petang tadi kan , while I'm doing my homework ---->*pelajar cemerlang kot, buat kerja last minute >.< haha:) * I (purple) sembang-sembang ngan my mun (red) and my sis (green) .

sekarang ni nak cari kerja bukan senang , result sume kena bagus-bagus . ha , k.yang nanti nak ambil bidang ape? perguruan ke medic ke...
perghh ! nak kena score 4 flat dalam medic ? -.-'
*ketawa* nanti k.yang nak apply u mana?
ala mak , biar lha k.yang fly.
erk ? ! *terkedu aku*
ha , nanti k.yang ...( bla bla bla )

Wokayy , enough of the conversation ;) 
See , tinggi betul harapan family eyra . So, i must study bersungguh-sungguh. *<-- that's my tekad :)* I don't want to make them dissapoint with me :'( huwaa ! Eyra , aja aja fighting ! :') hoyeah !

Actually , lepas dengar my sis and my mum said like that , I was wondering , betapa bestnya kalau dapat tawaran further study oversea kan ? :D walawei , syiokk kowt ! >.< Hurm . Doakan eyra dapat result yang cemerlang and dapat tawaran study abroad taw >.< ! ~Aminn~ 

Hewhew. Kebetulan , hari khamis hari uh , eyra sms dengan one of my schoolmates during sekolah rendah dulu . I (purple) asked him (blue) , which country yang dia prefer nak further study , *insyaAllah kalau ada rezeki*

ada plan nak study kat England ke ?
Taknak :p i prefer rusia or korea :p you ? :D
Germany or australia or france , err , IDK :p btw , why korea and rusia ? I thought that you prefer UK or chelsea. 
*eyra lupe pulak chelsea tu just football club. malu nye >.<" *
Haha . Er , rasanya mcm best kat sana :p germany too :3 chelsea bukan nama tempat cik opah :3 chelsea is a football club located at london.
*serious talk , malu kowt *  
Kfine. Don't laugh. Kan dah cakap tadi , i'm pretty bad with map. Grr -.-'
Haha , chill.

And after that , i on my lappy and search for images of those countries .Well , that's  all for this post. Allright my fellow readers , are you ready ? *ai ai chief!* Wokeyy, now we will fly to Rusia with eyra's tour guide !


 Enjoy the trip :) Hewhew.

First place is Rusia ^__^







Now , we currently at Korea :D







Come on, fly to Jerman ! >.<







OMG , Australia ! :)









Lastly , here we are , France , city of fashion ! ;)






# all of the lovely pictures are credited to google :)
terima kasih kerana memilih eyra's tour guide.

#HAHA. one day, I will  be there ;)
InsyaAllah <3
Tata.









THANKS FOR READING MY STORY :) HAVE A NICE TIME !

No comments:

Post a Comment