Tuesday 31 December 2013

Byebye 2013


ASSALAMUALAIKUM readers!

Hewhew. Sedar tak sedar esok dah masuk tahun 2014 kowt! Cepat betul masa berjalan kan? Hurm, tadi pergi pekan kejap, then ternampak la ada bebudak pakai uniform sekolah. Kiri kanan atas bawah eyra nengok, *wokayy.hiperbola melampau di situ * ramai betul budak2 pakai uniform sekolah. Terdetik jugak dalam hati, "hari ni dah bukak sekolah ke?" WKAKA

Then, baru la aku terfikir, mesti dyorang baru mendaftar sekolah menengah la tu kan, kan? *mesti form one lettew* Huhu :') Mesti ada dalam kalangan kau orang yang sedang membaca ni cakap "Bajet macam tak pernah buat macam tu jek" well, ABSOLUTELY YES! Memang aku tak pernah buat pun :p 

Kenapa pulak aku tak pernah? Well, waktu awal tahun aku form one dulu, aku mana pergi sekolah. *budak ter'over' rajin plus pandai la dikatakan* HAHA. Tak adalah! Joking joking >.< Mesti la aku pergi sekolah. Tapi lambat daftar la. Aku tunggu tiga hari berikutnya selepas sekolah dah bukak, baru aku pergi daftar sekolah. Tapi aku daftar kat Ipoh la, sekolah menengah agama negeri (SMAN) at Ipoh, panggilan pertama, duduk hostel and from that time I learnt to be indepedent. *chewahh kau. poyo jek. independent la sangat -.-* 

Bila aku tengok students pakai uniform sekolah tadi, tetiba aku rasa rindu sesangat dengan moments aku time sekolah2 dulu. Huwaa, nak pi balik sekolah jugak! :') *macam-macam lah kau ni eyra!*








*aq duduk paaaaling belakang paaaaling hujung dari kiri*


Rindu pulak rasanya nak pakai uniform sekolah :')
Kalau diikutkan, nak je upload picture banyak2.
Tapi, kawan aku tak upload lagi.
Wokayy, throwback der.
The end :)

*missing you all damn crazy,friends*

THANKS FOR READING MY STORY :) HAVE A NICE TIME !

No comments:

Post a Comment